Ve třech moderních sálech na Vás čeká bohatá nabídka. Naši instruktoři pro Vás denně připravují nejrůznější relaxační, posilovací, redukční a intenzivní skupinová cvičení, a to přímo na míru Vašim fyzickým schopnostem a individuálním zájmům. Kteroukoli skupinovou lekci či sportovní kurz lze uspořádat také soukromě pro jednotlivce či skupiny.

SHREKŮV TRÉNINKOVÝ SYSTÉM

Představujeme Vám unikátní ucelený tréninkový systém skupinových hodin s individuálním přístupem.

Každý účastník skupinových hodin prochází úvodní hodinou, která se skládá z diagnostiky IN BODY 770, prověrkou tělesné kondice, zjistění silných a slabých stránek a pohovoru, který má za cíl, co nejvíc poznat klientovi zvyky a návyky.

Cílem tohoto systému je vylepšovat slabé stránky a utužovat silné stránky klienta. Cesta s tímto tréninkovým programem je dlouhá a celoživotní, protože jedině správně nastavený plán, který klient může dlouhodobě udržovat povede k trvalým životním změnám a zabraňuje klasickému jojo efektu.

Systém je vhodný pro všechny věkové kategorie a různé úrovně tělesné zdatnosti od začátečníků po pokročilé cvičence.

Do tréninkového systému patří tyto skupinové lekce:

- BODY POWER
- CORE ON TYRE
- KONDIČNÍ BOX
- STEEL MAN
- X-MAN
- SOKOLSKÁ VŠESTRANNOST
- WAKE UP BODY
- GYM MACHINE
- TOTAL BODY AND STRETCH
- PFW
- FYZOFITNESS

BE FIT

Kruhový trénink pro celé tělo. Kurz pro zlepšení fyzické kondice, zbavení podkožního tuku, zvětšení flexibility, zpevnění svalového korzetu, zlepšení kardiovaskulární aktivity, zlepšení nervosvalové koordinace. Během lekce si vyzkoušíte Kranking, TRX, Bosu, Spinner, Stepy, Boxovací pytel a mnoho dalších aktivit.

BODY SHAPE&STRETCHING

Tato lekce se zaměřuje převážně na tvarování těla a svalstva v oblasti bříška, stehen, hýždí a zad. To vše za pomoci cvičebních pomůcek nebo vlastní váhy těla. Velká pozornost se věnuje stretchingu celého těla, který je dost opomíjen. Dále se zaměřuje na rozvoj kondice a spalovaní tuků a kalorií. Docílíte tak rychlých a efektivních výsledků.

CROSS-X

Je vysoce intenzivní lekce využívající kombinaci funkčních cviků vycházejících z přirozených pohybů lidského těla zaměřující se na rozvoj kondice, síly, výbušnosti, koordinace, výdrže, rychlosti, pružnosti a to všechno ve vysokém nasazení. V této skupinové lekci čekejte dřinu, ale hlavně radost ze snahy být lepším. Cross-X Vás posune do jiné úrovně.

FITBOX

Na této hodině zažijete 3 fáze.

1. Cítím se dobře
2. Ještě můžu
3. Už vůbec nemůžu

A právě 3. fází hodina začíná. Objevte v sobě své skryté možnosti.

PROBLEM ZONES

Cvičení se zaměřuje, jak už název napovídá, na ty partie těla, kde se nejčastěji ukládají tuky a kde tělo ochabuje. Zbavte se těchto partií a posilte je.

SÍLA STŘEDU TĚLA

Na lekci se naučíte správně zapojit hluboké svaly břišní pomocí bráničního dýchání a dozvíte se tak, jak lze kvalitně a efektivně aktivovat tělesné jádro. Naučíte se také uvolňovat a protahovat zkrácené svalstvo a vnímat každý svůj pohyb. Tato lekce je určena pro lidi, kteří by se rádi dozvěděli, jak správně posilovat břišní svalstvo a také pro lidi, kteří trpí například bolestí zad.

TOTAL BODY & STRETCHING

Hodina Total body & stretch je zaměřená na masivní nabuzení metabolismu a následné spalování tuků. V prvních 30 minutách Vás čeká vysoce intenzivní cvičení. Je to účinný nástroj k podpoře růstu svalové hmoty, kardiovaskulárního systému a redukce váhy i přesto, že zabere pouze krátký čas. V druhé části Vás čeká 30 minutový stretching. Svaly se tak rychle uvolní a zachovají si svou flexibilitu. Druhým důležitým důvodem je regenerace. Důkladným protažením můžeme tuto proceduru významně urychlit. Regenerace je proto po strečinku rychlejší a kvalitnější.

WEEKEND MASTER

Tato dynamická lekce zvýší fyzickou kondici, zlepší koordinaci těla a vede k formování postavy. Hodina je výjimečná svou různorodostí. Pokaždé vede hodinu jiný trenér, ale budete se vždy bavit a protáhnete si celé tělo.

HIITCORE TRAINING

Chceš spalovat a zpevňovat a to vše v jedné hodině? Tak tato lekce je určená právě tobě. Toto cvičení zahrnuje propojení hiit tréninku – vysoce intenzívní intervalový trénink s core tréninkem - posílení a zpevnění středu těla. Zvládnou to všichni, jen je potřeba chtít!

STRENGTH&BODY WORKOUT

Tato lekce se zaměřuje převážně na posílení celého těla v intenzivním tempu. Při lekci jsou využívány pomůcky jako činky, bosu, flowin a kettlebell. Lekce je určená pokročilým cvičencům, kteří už mají vybudovaný svalový základ.

JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA

Zdravá páteř znamená zdravé tělo.

Lekce je zaměřená především na posílení a protažení zádových a břišních svalů. Zároveň je určena těm, kteří hledají zklidnění a relaxaci pro své tělo a mysl, a to všech věkových kategorií.

MOVE IT

„Ying a Yang“ a balanční cvičení....Jde to dohormady? Rozhodně! Propojení body balancu a deep worku v jedné lekci. Hodina probíhá ve střídání napětí a uvolnění. Cvičení je komplexní, dynamické a probudí u Vás pozitivní energii ve spojení s dynamickou hudbou.

PILATES

Cvičení, které se zaměřuje na zpevnění a zeštíhlení těla, při kterém se klade důraz na rovnováhu, správný postoj, dýchání, stabilitu a sílu. Vybudujete si silný střed těla - ploché břicho a silná záda. Podporuje si uvědomění vlastního těla, růst dlouhých a silných svalů, zvyšuje ohebnost, zlepšuje celkové držení těla. Metoda Pilates je vhodná pro každého, od úplných začátečníků až po sportovce. Díky cvičení Pilates můžete odstranit svalové dysbalance, redukuje chronickou únavu, odstraňuje stres, je vhodný pro lidi s opakovaným napěťovým zraněním, s chronickou bolestí zad a se zájmem o prevenci osteoporózy. „Pilates může opravdu přispět k Vašemu zdraví, aniž by si přitom vybral daň na Vašem těle“.